Korkma Kalbim Ahmet Batman - Ahmet Batman Korkma Kalbim Alıntıları- Korkma Kalbim Özet Oku

0 yorum

Ahmet Batman’ın Korkma Kalbim Kitabından En Güzel Sözler, Ahmet Batman’ın Korkma Kalbim Kitabından Aşk Sözleri, Ahmet Batman’ın Korkma Kalbim Kitabı Hakkında, Ahmet Batman’ın Korkma Kalbim Kitabından Resimli Alıntılar, Ahmet Batman’ın Korkma Kalbim Kitabını Oku, Ahmet Batman’ın Kitapları, Ahmet Batman’ın Kitaplarından En Güzel Aşk Sözleri.


Yazar Ahmet Batman, ilk olarak Soğuk Kahve adlı kitabı ile tanındı. Ahmet Batman‘ın kaleme aldığı ilk üç kitabı milyonlarca okura ulaştı. Bir anda fenomen bir yazar haline gelen Ahmet Batman Korkma Kalbim adlı dördüncü kitabını yine Destek Yayınları’ndan çıkarıyor.
Ahmet Batman‘ın Soğuk Kahve, Sabah Uykum, Bana İkimizi Anlat kitaplarından sonra dördüncü kitabı Korkma Kalbim 15 Aralık 2015 tarihinde Destek Yayınları tarafından yayımlanacak.
Ahmet Batman‘ın Korkma Kalbim kitabından alıntılar:
Vapur denize martılar gökyüzüne güneş gülüşüne. Ve sen en çok benim yanıma yakışırsın.
Kedileri seven kadınlar yalnızlıktan korkarmış, köpekleri ise aslında kendilerini güvende hissetmek istediklerinden severlermiş… Sen filleri severdin ve bir fil kalbi kırıldığında ölebilirmiş. Sen filleri boşuna sevmiyorsun güzel kadın. Sen kalbinin kırılmasından korkuyorsun da haberin yok. Korkmasın kalbin çünkü o artık benim de kalbim…
– Benim korkak kalbim size âşık oldu…
– Kutu kutu pense oynamıyoruz küçük bey, aşkı çocuk oyunu mu sandınız siz?
– Aşkın bir oyun olmadığını öğrenecek kadar büyüdüm ama şayet aşk bir çocuk oyunu olsaydı ve o oyunun adı da kutu kutu pense olsaydı tüm dünya size arkasını dönse bile ben size arkamı dönmezdim küçükhanım…
– Böyle konuşursan kilitlenirim ben ama…
– Eğer kilitlendiğiniz yer kalbim olacaksa bundan memnuniyet duyarım.
– Susuyorum.
– Ben de size…
Seni en güzel ben severim. Hem de bu korkak kalbime rağmen.
Ne kadar zamanımız kaldı bilmiyoruz ve hala birbirimize geç kalmak için oyalanıyoruz. Korkak kalplerimizi birine sunmaya cesaret dahi edemiyoruz. Oysa insan koşmalı sevdiğine bir şarkıları daha olması için, beraber bir film daha izleyebilmek için, elini birkaç dakika daha fazla tutabilmek için…Korkma Kalbim Ahmet Batman
Tarifi mümkün değildir bazı şeylerin, yaşamalı insan, korkak kalbine inat yaşamalı.
Zamana bırakmamalı aşkı çünkü zamandır aşkın en büyük düşmanı.

Beni zamana bırakma, bu korkak kalbim sana emanet lütfen onu kırma.
Kaynak : www.kitapsozler.com

Etiketler: , , , , , ,

gundemizle.blogspot.com:
Gundemİzle.blogspot.com adresinde haberler, dizi tekrarları izleyin, yarışma tekrarları izleyin,gündemin özeti, fullhd filmler,film yorumları, haftalık burç yourumları,yemek tarfileri sitesi

0 yorum